Onsdag den 5 Januari...

HojHoj.

Idag va jag faktiskt ledig. Hade 5 timmar komp å ta ut och det var halvdag så det passade ju bra. In till Tälje en sväng blev det. Handla lite smått å gott på Willy´s. Det hade ju snöat inatt igen så man fick än en gång utöva den ädla konsten att skotta snö. Beight. E så less på det nu. Det var nog någon plussgrad idag kan jag tro. Kändes som om det var lite kramsnö när jag skottade.

Bilen fick stå på laddning natten som var, så nu var den pigg igen. Laddning på Tommy's hoj fortsatte. Imorgon ska nog min få lite mer kräm igen i batteriet. Funderar på å varmköra imorgon och byta olja och filter. Om det inte är allt för kallt så ska jag nog blaska av den med och sen hänga över kapellet på den i garaget. Ska ut och skotta lite mer plats utanför garaget så den kan stå där när jag varmkör. Inte populärt att ha den stå i garaget med motorn igång. Avgaserna drar sig direkt upp i huset.

Ikväll blir det att kolla på Herr å Fru Papphammar och sen Gröna Hissen. Lite goda mackor till och ett glas rött blir det också.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0