Lördag 30 Oktober....

Såg en ny funktion på bloggen. En kalender med klocka. Vet inte vad den är till för ännu. Inget annat än datum och tid visades i en ruta och sen var det borta igen.

Då verkar det vara över för denna säsong då. Vadå över? Jo hojåkning. Kommer inte ihåg om jag waynat om detta förut, men säsongen blev kort. Sen start då det var kallt i början och ett tidigt slut.  Kort semester, med inte så många hojdagar på grund av vädret. Finaste vädret var ju efter midsommar, men då jobbade jag. Blev några turer på helgerna och några kortare i veckorna.

Idag ska det bära av till IKEA i Uppsala. Premiär för mig i nya butiken. Tänk att jag inte varit in där ännu. Minns kanske hur den gamla var. Visste man vad skull ha, så fick man ända ränna runt i hela butiken. Smart sätt för alltid åkte det ner nåt man inte behövde egentligen.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0