Onsdag 19 Maj....

Nu har värmen kommit. Undrar om den kommer att stanna? Ikväll var vi in till Norrtälje och provkörde Patrik´s Intruder 1400. Nog kändes det i motorstyrka att det var nästan dubbelt så stor kubik. Storleks mässigt på själva hojen så kändes den inte större än min. Det var större utrymme mellan mig å Monica och jag tyckte jag satt lite skönare på den. Monica tyckte också att hon satt lite skönare.

Nu ska jag försöka sälja min och se vad jag kan få för den. Kankse blir affär. Vem vet.


Foto: Patrik Samuelsson

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Bajen-Sam

Ser helt rätt ut. :)

Postat av: Runar

Ja precis. Ska försöka få min såld..

2010-05-20 @ 19:12:16
URL: http://intruder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0