Tisdag 2 Mars.....

  • Sunrise 06:42
  • Sunset 17:16
    -7, mulet.
  • Idag var jag ledig. Åkte till Täby Centrum. Skottade taket på baksidan. Framsidan blir till helgen. As mycket snö. Runt 50 cm att skotta bort. Ser ut att vara mer på framsidan. Har nog drivit igen på den sidan.

    Har beställt en bakskärmsbåge från Bike i Trollhättan. Va inte helt gratis precis, men mycket billigare än en ny. Bultfan besegrade mig. Den sitter fortfarande där å flinar åt mig. Fan va surt.

    Vintern biter sig fortfaranda fast. Vill fan inte ge sig. Om 5 dagar så åkte jag hoj förra året.

    Ha de!


    Kommentarer
    Postat av: Jennifer

    Ledig? Täby? Utan mig..jisses :P

    2010-03-04 @ 15:28:06
    URL: http://bunnytrash.blogg.se/
    Postat av: Papps

    Ja va ledig för å skjutsa Monica till läkaren i Täby. Sen blev det en sväng på Täby C. Du bara jobbar ju nuförtiden, men det e bra det...Klirr i kassan e alltid najs..

    2010-03-04 @ 21:29:28
    URL: http:// intruder.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0