Tisdag den 12 Mars.....

Sunrise 08:36
Sunset 15:13
-12 grader, disigt.


Idag kom sänknings satsen för bakre fotpinnarna. Hämta dom får jag göra när ersättningen för förlorad fritid kommer. Ska bli intressant å se hur det blir. Tror det kan bli riktigt bra med dom 13 cm lägre än nu. Monica kommer å sitta som en drottning.

Kollade inlägg från 2009 och så att jag åkte hoj den 8 Mars. Det var visserligen bara +3 grader, men 2,5 mil blev det. Efter det blev det snö igen och den 31 Mars åkte jag hoj till jobbet första gången. Få se hur det blir i år..

Enligt norrmannen så skulle det bli riktigt milt (-1) på lördag. Om det blir det så kommer Sussie å få en tvätt. Får ågren varje gång jag passerar genom garaget...Men det går ju fan inte å tvätta hojen när det är -10 eller kallare.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0