Tisdag 19 Jan....

  • Sunrise 08:26
  • Sunset 15:29
    -3, mulet, lätt snöfall.
  • Om ni kommer ihåg så började, den 12 Augusti 2009, en viss bearbetning av Monica angående en ny typ av hoj. En sport/Touring hoj och då en Suzuki Bandit 1250 SA, Jag har den som bakgrundsbild på datorn och ju mer man ser den ju mer gillar man den. Jag sa redan då att små portioner lite då och då skulle nog göra susen och det har det. Ikväll när hon såg bilden så tyckte hon att den var snygg och vad annat kan man säga. Hon frågade om det blir nästa hoj och vad en sådan kostar. Nu börjar det likna nåt....

    Tyvärr tror jag nog att passagerar platsen inte e vad den är på Intrudern. Jag skulle vilja provköra en Intruder 1400 och denna och jämföra hur dom är. Ska försöka göra det i sommar.

    Ha de!


    Kommentarer
    Postat av: Bajen-Sam

    Du kan få provköra min 1400. :o)

    2010-01-21 @ 22:43:13
    Postat av: Runar

    Tjena Bajen-Sam,

    Ja det skulle va kul. Jag trodde du hade sålt den med? Det e lite snålt med utrymme mellan förare å passagerare på 800:an.



    HA de!

    2010-01-22 @ 06:16:11
    URL: http://intruder.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0