Onsdag 10 Feb...

  • Sunrise 07:37
  • Sunset 16:25
    -3, sol
  • Halva veckan har gått igen. Skönt. Satt på jobbet idag och tittade ut genom fönstret då dom skottade vägen efter att ha skottat från taket på huset mittemot. Upptäckte att det var ljust ute och klockan var 16:15. 11 minuter längre dag sedan i måndags. Nu går det ganska fort med längre dagar. Solen värmer riktigt bra med när den skiner. Torsdag och fredag nästa vecka kan det bli snä igen. Ganska mycket på fredagen. Inte alls bra med tanke på att jag åkte en sväng med hojen den 8 Mars förra året vilket är om 3,5 veckor. Skulle inte tro att det blir så i år.

    Har inte satt på den ena fotpinnen ännu på den sida som jag måste borra ur bulten. Väntar nog till slutet av Februari med det då jag ska köpa dämpare. Då kan jag byta dom samtidigt eftersom jag ändå måste skruva bort dom.

    Ha de!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0