Sollentuna i morgon.....

I morgon bär det av till Sollentuna för inköp av spridare till 850:n. Nu ska de snart bli kapning av styre. Lasse på väg hit . Vi ska kapa styret c:a 2 cm på vardera sidan. Lasse domnar i höger tummen vid längre körningar. Kan bero på att tumgreppet blir lite konstigt  då styret kanske är aningen brett.

Skulle va najs med hoj till Sollentuna, men jag e inte 100 på hur jag hittar till Sollentuna Bildemontering. Skulle behöva Garmin till hjälp. Provade ikväll att skicka ut vägledning från Garmin via FM till hjälmen, men efter en stund så bara brusade det. Skulle kunna testa å skicka ut musik då Garmin bryter musiken vid instruktionerna. Snilleblixt alltså så här på kvällen. Man e ju för jävla go alltså :-)

Tog loss spridaren ikväll från 850:n och jämförde den med dom på bild från Bildemonteringen. Dom jag tänkte på passar inte, men det fanns andra där som såg lika dana ut. Känner på mig att det kommer å bli lite cirkus med det här.

Hoppas Tommy´s drivpaket till hans hoj kommer imorgon så vi kan åka lite på dagtid, nu när vi e lediga båda två. Skulle sitta fint med en sväng upp till Grisslehamn och en till Vaxholm. Han börjar ju jobba igen nästa vecka.

Nu ska jag drömma om spridare och hoj turer.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0