Måndag och strålande sol.....

I dag skiner solen för fullt. Ser ut å bli en fin dag. Blir nog en sväng till Vaxholm. Få se om Jonathan hänger på. Han börjar ju sin semester idag.

Sussie ska nog duscha av sig i dag. Va lite skitig på framgaffeln och kylarskyddet. Det var faktiskt ganska länge sen jag tvätta hojen, så det är dags nu.

Vi var ut och plockade blåbär igår. Det har jag inte gjort på år och dar. Va väl inget man har gått misste om direkt. Man plockar å plockar å botten har knappt blivit täckt. Jag hade en liten bunke, så att den fylldes ganska fort iaf. Plockade bergis 4 bunkar. Blev 2 liter totalt för mig. Nu kan man hoppa över det igen på 10-15 år typ. Svamp e roligare.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0