Tisdag 4 Januari...

God fortsättning.

Så var det en bit in i Januari då. Hojmässan närmar sig. Det gillar jag. Våren närmar sig också, och det gillar jag ännu mera. Satte Tomm's hoj på laddning. Fick avbryta den då jag var tvungen att ladda bilens batteri. Var nästan dött när jag skulle åka hem från torget ikväll. Tror att inner belysningen inte hade släckt sig. På sista kraften sprang bilen igång. Den får stå på laddning tills imorgon bitti, sen får hojen lite käk igen.

Efter Tommy´s så ska min få en laddning också. Ska gasa igång dom lite sen så man får lyssna lite. Saknar ljudet. Ska nog passa på att byta olja samtidigt. Har ju köpt hem så det finns. Styret skulle jag också vilja byta, men måste förs köpa det. Jag har inte kommit iväg till ACE Custom ännu och skaffat ett. Det kommer att bli ett dragbar (rakt styre). Tror det kommer att vara riktigt behagligt. Inget fel på det jag har , men fan måste greja lite.

Har hårdkört nya luren nu. En Samsung GT-I9000 Galaxy S. En fin lur. Tänk att man fick gå ifrån SE lurarna som jag använt sen hur länge som helst. Som privat person så fungerar X10 orna fint, men för vårt företags program så gick det inte. Samsung med Android 2.2 fungerar klockrent. I mars sägs det att Android 3.0 ska släppas.

Skojiga appar finns det också som denna som skapat denna fina bild. Vad döljer sig bakom bilden. Använd BarCode scanner om du har en Android med det programmet installerat.





Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0