Fredag 1 Oktober...

GRATTIS EWA på födelsedagen...

Nu är kontorsflytten avklarad och allt börjar lugna ner sig lite. Hysteriska dagar har det varit. I morgon får man lite sovmorgon. Det tar på en att jobba 14 dagar i sträck Helgen vi flyttade jobbade jag 31,5 timmar. Kommer att bidra med en rejäl slant till staten. Jätte problem om inte telefonen står på samma sida som förut. Hur svårt kan det va att flytta den?? Man har vant sig med det mesta.
 


Äckligt väder har vi fått. 1,5 grader varmt på morgonen och is på bilrutorna. Fy fan. 7 månaders mörker att vänta. Jag har för mig att förra året så åkte jag hoj mycket senare än så här, men jag kan ha fel. Det var kanske någon helg med ovanligt varmt väder. Man kommer ihåg det man vill. Det blir ju skapligt varmt på dagarna, men då sitter man i gruvan.

 (Kollade ett gammalt inlägg och då åkte jag hoj till jobbet 27 November 2009. Sen kom snön i början på December)

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0