Tisdag den 8 Juni....

Long time since....
Idag ska trotjänaren besiktas. Pysslat om den i form av nya bromsskivor runt och och tillhörande bromsklossar. Nu ere bra å hålla tummarna igen. Man vet aldrig vad det kan bli.

Sista lasset ved kom igår kväll. Nu har jag 30 kubik, så nu ska jag klara mig 1 år med marginal också. Skönt. Nu ska sista lasset bara staplas. Garageuppfarten blockerad igen och solen skiner för full + att jag har semester idag. Blir att stapla så att iaf en gång finns för hojarna. Lät som "stapelhjälp" skulle finnas idag. Inte riktig koll ännu var jag ska stapla sista lasset. 20 kubik ligger vid häcken och jag kan nog inte stapla högre där. 5 kubik får plats nedanför trappen, men resterande 5 vet jag inte. Det löser nog sig det med. En världslig sak, som en viss liten herre i sina bästa år vid namn Karlsson skulle sagt.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0