Söndag den 19 December..

Ja det var över 1 månad sedan jag skrev något. Jag å bloggen lever fortfarande vill jag meddela. Finns bara inte så mycket å skriva om så här i vinter tider. Hojen står tryggt i garaget och får lite ström då och då. Inget nytt styre monterat eller inköpt ännu men det ska bli innan jag tar ut den igen. Det ser ju ut att dröja några månader. Det har snöat varje dag den sista tiden. Idag var vi in till Tälje och handlade lite måste ha prylar som inte går att köpa i lilla Rimbo på grund av oskäliga priser. Snöade hela tiden och nu ikväll var jag ut en kort sväng och vägen är snorhal. Packad snö har gjort körbanan till glansis. Sen vintern kom har jag bara sett ett fåtal plogbilar på dom stora vägarna. Stora snösträngar mitt i vägen.

Julgranen hämtad och på tisdag skall den kläs. Otroligt fin gran (som alltid). Jag e visserligen ensam om att tycka det, men wtf. Brukar bli bra bara lite glitter och annat pynt kommer på den.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0