Lördag 1 Januari 2011..

Gott Nytt År alla. Så var det 2011. Få se vad detta år för med sig. Hoppas på en fin sommar, med många sköna hojturer. Känns lite avlägset nu. Det snöar för fullt igen och blåser. Har säkert kommit 1 dm nysnö igen bara under senare delen av kvällen. Usch va jag e less på snö nu.

26 dagar kvar till hojmässan i Älvsjö. En försmak av vad som komma skall. Man får drömma sig bort under en tid. Kolla in lite nyheter. Både hojar och tillbehör. Finns säkert något som lockar. Får se till å vinna en fet summa casch, så kan man välja och vraka. Fast då behöver man ju inte vraka, utan man kan ju faktiskt vräka. HAr inte sett några gratis biljetter ännu till mässan. Har för mig att jag fått åtminstone 1 biljett i nån tidning som jag prenumererar på.

Nu är det dags för lite sömn. Har ingen lust att gå upp imorgon, när jag vet att det är as-mycket med äcklig snö att skotta. Ska det aldrig sluta??

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Patricia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 14:18:12
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Runar

Hej och tack för uppskattningen. Jag har nu bytt sida däremot och du finner mig nu på

http://mcturer.wordpress.com



Ha de!

2011-07-13 @ 12:16:35
URL: http://mcturer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0