Snart Torsdag, som han bli det....

Mår skitpiss. Fan va jag hatar å va sjuk. Trött som fan, men kan inte sova ändå. Svettas och fryser hela tiden. Ont bara man kliar sig. Lägger sig i sängen och vrider och vänder på sig och lakanen känns som sandpapper. Äckligt.

Fick lite sjukgodis i kväll iaf. KEX Choklad. Kändes mycket bättre. Favoriten bland godis. En choklad kaka med Rom/Russin e inte dumt heller med ett glas mjölk eller två, men fan så svår å hitta. Tror faktiskt att bara min konsumtion inte räckte för att hålla den vid liv. Taskigt. Om ni ser en sån chokladkaka så meddela mig vart den finns.

Käkar "dunder" Alvedon, men inte fan hjälper de. Får nog krypa ner till veterinären och ta lite prover. Bergis fel på kylsystemet. Det e därför jag har feber. Kanske blir ordinerad 2 veckors hoj åkning på en ny Bandit i Italien. Känner på mig att det skulle nog hjälpa. F-kassan skjuter ju villigt till medel både till hoj och soppa och uppehälle. Såna e dom.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0