Stora dagen för undertecknad....

  • Soloppgang 4:35
  • Solnedgang 20:52

  • Idag fyller man år. Grattis på mig. Fast det blir fira på Söndag då alla kunde komma. I dag blev det hoj. Misstänkte det redan i går att det skulle bli det. Någon lånade min bussbiljett och skulle komma hem tidigt i morse, men så blev det ju inte riktigt. Hon e för rar ändå.

    Solen sken när jag åkte men norrmannen visade att det skulle bli piss väder och mitt på dagen så blev det så. Det regnade visserligen inte när jag åkte hem men det var blött på vägen, så vatten dimma från bilar fastnade på visiret så man fick torka lite då och då.

    Blir alltså en hoj tvätt i helgen med tillhörande putts.

    Ha de!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0