Semester idag.....

  • Soloppgang 04:32
  • Solnedgang 20:55

  • Idag hade jag semester och endast en ringde från jobbet trots att Rickard var där. Ovanligt eller...? Nä inte speciellt.

    Jag tror sommaren har kommit. Ser ut å bli regn minst en gång per dygn framåt ett par dagar. I morgon har Sussie å jag varit ihop 1 år!! Måste firas med tårta eller nåt annat gott. Sussie kanske ska få lite ny 95 oktan. Inte för att den har blivit gammal, men jag tror hon blir glad åt det. Det går ju alltid åt.

    Känner för å knåpa ihop en tur igen på datorn. Har snart åkt dom flesta vägarna här i kring känns det som, men det finns säkert vägar kvar ändå. Har en klar som går upp mot Hallstavik-Hargshamn-Östhammar-Gimo-Almunge och hemåt igen. Den får bli vid fint väder och med kaffe och mackor i väskorna. Skulle va jävligt najs å ha en GPS på hojen. E lite knepigt ibland med småvägar å hitta å sen ser man lite mer vad som finns runt-i-kring.

    Ha de!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0