Kurs imorgon.....

Nu ere kurs i 3 dagar. Verkar inte å va läge för hoj. Norrmanen säger regn. Möjligen hoj på Tisdag. Skulle va grejt då man kan komma hem lite tidigare. Kurserna brukar sluta runt 16:30 typ vilket skulle göra att jag kunde va hemma 17:20. En hel timma tidigare mot när jag åker buss. Får se hur det blir.

Inget hoj åka blev det idag. Kom upp ganska sent trots att Lukas sov över. Han vakna samtidigt som mig runt 9. Han brukar sova länge när han varit här i alla fall. Han tycker min muche e kul. Han måste bara känna på den lite då och då. Sen blev det lite fix på tomten när man fått i sig några koppar kaffe. Var ut och klippte gräset på baksidan och klippte ner lite körsbärsträd. Ska försöka få till två träd så att man plocka körsbär på dom med. Vi har två redan men körsbären är bara till glädje för ankorna (ankorna=fåglarna). Jag har för enkelhetens skull delat in vissa djurarter och växter i större grupper. Alla fåglar är ankor. Alla fiskar är Aborrar. Alla blommor är hibiskus. Blir lite lättare så tycker jag.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha, du ær rolig du :D "Alla fåglar är ankor. Alla fiskar är Aborrar. Alla blommor är hibiskus"

2009-05-18 @ 18:44:36
URL: http://bunnytrash.blogg.se/
Postat av: Papps

Du måste ändå hålla med om att det blir enklare så?

2009-05-18 @ 21:23:05
URL: http://intruder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0