Det var ett tag sen....

Det var ett tag sen jag skrev sist. Har haft fullt up med att trimma Garmin med hjälmens headset och telefonen. Mycke knappa har det varit ska ni veta innan man luskar ut hur det fungerar och hur man vill ha det. Nu har jag fått allt att lira ihop. Fick byta telefon från SE X1 till SE P1i som jag haft förut. Saknade funk-tionen röstuppringning och svara med tal i X1:an . Nu ere grejat i P1i och nu kan jag ringa från headsetet i hjälmen till dom närmaste. Svara går också utmärkt utan att ta händerna från styret. Häftigt. Ringde Rickard idag på väg in till jobbet och han blev riktigt avundsjuk. Han kommer nog att skaffa bluetooth inom kort.

Var in på en Garmin sida på nätet ( Zumo Connect ) där man kan hämta och lägga upp rutter. Mest anpassad för Zumo förstås, men att lägga upp funka i alla fall med Nuvi. Hade man tripplogg på i Nuvi så kan man lägga up den rutten man kört och lägga mer information om den.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0