Dagens tur.....

Här kommer lite bilder från dagens mycket trevliga tur till Kårsta för Vårmuller och Din MC i Sollentuna med några från Norrtälje. I Kårsta blev det kaffe och macka hos Byknuttarna. Från Kårsta tog jag och Patrik vägen över Frösunda och Lindholmen till Vallentuna och vidare till Upplands Väsby och sedan Rotebro.

Jag hade min Garmin med förstås och eftersom jag inte har fixat fäste ännu låg den i jackfickan och noterade vart jag åkte. Denna karta finns nu på connect.garmin . Synd att inte fler använder sig av detta. Jag har faktiskt sett ett par GPS:er som suttit på hojarna. Men va fan man e väl pionjär inom detta område med liksom headset. Folk har saker, men använder bara en bråkdel av deras möjligheter.





Ha de!

Kommentarer
Postat av: Bajen-Sam

Tackar för en trevlig tur, måste vi göra om fler gånger.

2009-05-20 @ 08:26:37
URL: http://www.nogg.se/BajenSamMC

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0