Din plats i kön är nummer 19....

Ringde till Länsstyrelsen i dag. På deras sida står det att det kan ta upp till 5 veckor innan intygen kommer för handledare och övningskörning. Nu har det gått 4 veckor och det hon på lässtyrelsen såg var att jag hade två ansökningar inne, men hon kunde inte säga hur lång tid det skulle ta innan det var klart. Fick iaf veta att dom kommit in. Hur svårt kan detta va nu då?? Säkert bara en jävla princip sak. Står det att det kan ta upp till 5 veckor så ska det fanimej göra det med eller....

Åkte hoj till jobbet i dag. Fint som snus. Lyssnade på Radio Stockholm i hjälmen (coolt va) och ett trafikmeddelande var att det var pågående olje sanering i Rosenkälla. Jag var typ 6 minuter därifrån när jag hörde det. Väl framme började jag kolla efter saneringbilar eller olja på vägen för att väja, men inte märkte jag nåt speciellt. Såg ut som vanligt med fläckarna på vägbanan.  I torsdags skulle det vara en and familj på motorvägen vid Rosenkälla, men jag såg inget då heller. Konstigt ställe det där Rosenkälla.

Såg en idiot idag med på hemvägen. Det var en hoj framför mig som blev skapligt irriterad på en bilist. Vi låg väl i 90 km/h i vänsterfilen och körde om några bilar. Killen framför mig hade ett par meter kvar till att köra om en bil. Det var en Lexus. Vad har jag skrivit om dom som bland annat kör en Lexus? Dom måsta fan va idioter. Den jäveln svängde in precis framför honom så han fick bromsa och veja för att inte åka in i bilen. Ha åkte upp jämsides på höger sida och gav han fingret, du vet. Helt rätt. Bara ett par hundra meter efter detta så vek Lexusen in igen i högerfilen och körde sakta igen. Va han skulle ut i vänsterfilen från början vet jag inte om inte för att jävlas med hojen.

I morgon blir det hoj igen. Så jävla nice å åka hoj. E sugen på å crusa lite på helgen. Dra iväg å käka en glass i Korpilombolo typ :-)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Lina

Allt pappersarbete man ska få svar på SKA ta tid helt enkelt :S



Ja fina huset, kommer bli så bra. Häng med upp på torsdag kväll om du vill :) kram!

2009-06-23 @ 09:11:07
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0