Söndag.....

Nu ere söndag. Veckorna går fort tycker jag vilket försås e ett stort +. Snart är det ju före hojsäsongen och inte efter!!! Låter mycket bättre.

Jag satt på bussen i Fredags och testade ett 3G modem, men det fungerade inte att sitta med när man åkte. Tänk att det är så dålig teckning fortfarande på modemen, att det bryts titt som tätt. Jag hade skrivit en hel del när jag skulle mellan spara så blev IE vit. Kollade uppkopplingen och den var bruten. Hände några gånger sen la ja av.

Igår var vi och åt en god middag i Norrtälje hos Johanna´s föräldrar. Mums... Det snöade äckligt när vi åkte in, men hade börja töat bort när vi åkte hem. Det kan vara snö på julafton och under den helgen, men sen klarar jag mig utan det. Veckan som kommer skulle bli kall. Ner till minus 14 grader enligt norrmannen. Inte bra.

Tommy¨s kamera har kommit och det var en smidig liten kamera vill jag säga. Väger endast 50 gr. Han har monterat ett fäste på hjälmen, så han skulle väl testa den idag. Har sett filmer från Youtube från den och dom var helt ok. Kollade lite hur jag skulle kunna fästa den på hojen. då det blir svårt å fästa den på min integralhjälm, men får man klura lite så vet man aldrig....

Såg en möjlighet på hojen och det var fästet till GPS¨n. Där skulle men kunna fästa den på bakplattan av hållaren. Måste testas under nästa säsong. Få se om bilden blir "vinglig/skakig" när den sitter monterad på styret.

Idag blire kombinerat födelsedags kalas för Anita och Lina hemma hos Lina. Jag ska skjutsa in Moa till Ted och Johanna i Norrtälje. Dom skulle gå på nåt julspel i Vigelsjö stallet tror ja de va.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0