Nu var det nästan borta igen...

Nu var det vattenskidor som gäller igen. Snön har nästan smält bort helt. Inte bra det heller. Nu e det skitigt och blött. Jag har konstaterat att den värsta abstinensen för hoj åkande har minskat. Det e lite som med att bada. Det går liksom över om det inte e väder för det. Nu e jag förstås inte så mycket för att bada, men åka hoj det e jag mycke för. Jag vet inte om jag nämnt det förut, men jag har faktiskt inte rökt en cigarett sen den 26 April 2008!!! Å inga mesiga plåster eller nåt annat skit istället. Duktiga jag. Apropå det här med abstinens.

Det har gått riktigt bra, fast ibland känns det jävligt och man vill ta en cigarett. Då får man drömma sig fram till sommaren och att man sitter och åker på Intrudern. Har åkt ganska många mil vid det här laget och några till lär det bli.

Å du ! Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0