Torsdag den 29 Juli....

Regnar ganska ordentligt nu. Nu kommer nog regnskurarna att avlösa varandra resten av semestern. Första soliga dagen som kommer blir det ut med hojen. Nu var det ganska länge sen det blev hojåka.

Ikväll blir det bilbingo igen. Andra gången man är där. Lite lugnare ikväll då tutan bör fungera. Jag säger bör för förra gången vi var dit, så tutade vi på en bekant på vägen ut till bingon. När vi var framme och skulle provtuta så fungerade den inte. Hoppas man får använda den ikväll.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 08:26:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0