Onsdag den 20 Jan....

  • Sunrise 08:24
  • Sunset 15:31
    -3, mulet.
  • Hämtade ut sänkningssatsen till fotpinnarna ikväll. Skruvade loss ena och började pilla dit sänkningen vilket visade sig vare lite mer meck än jag trodde. Väl intrimmade med tillhörande pytte lilla insexskruv, så började jag dra fast den. Då gick bult helvetet av. Gissa om det blev ramsa. Sitter så till att jag inte kommer åt med borrmaskin för att borra upp, så att jag kan dra i skruvurdragaren. Möjligen kan jag komma åt med hjälp av en böjlig axel att fästa i borrmaskinen, men nån sån har man ju inte. Allternativet är att skruva bort hela delen med pakethållaren och det är ett jävla meck. Blinkersen sitter även där så för att få nån nytta med det, så måste även dom lossas från den ramen.

    Skulle mäta bulten som gick av med skjutmåttet. Der gick åt helvete det med. Skjutmåttet rörde sig inte en mm. Hur fan kan ett skjutmått gå sönder. Kan fan bara ske här hemma. Bulten e för övrigt nån jävla specialare med, som säkert inte finns å få tag på. Får väl bli en special lösning. Skulle titta i Clas Ohlson´s katalogen efter bulten och hittar inte en enda jävla katalog. Webb butiken e värdelös om man letar efter nåt som man inte riktigt vet vad det heter. Söker man på bultar får man upp typ 4 artiklar och inget av dessa e nån jävla bult.

    Nu ere jävligt pissigt!!!!!

    Ha de!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0