Onsdag den 13 Jan.....

  • Sunrise 08:35
  • Sunset 15:15
    -10, disigt
  • Om man tycker det är kallt kan man kolla på Eureka, Canada. Dom har -20 på sommaren och ner till -40 på vintern. Det är den kallaste bebodda staden.. Att dom inte flyttat förr förvånar mig. Hur fan kam man bo i ett sånt klimat. Sommer vs Vinter = pest vs kolera.

    Kan någon förklara varför såna där hörlurar man har till telefonen alltid trasslar till sig så förbannat? Jag har radio och mp3 i telefonen, men jag drar mig för att lyssna på grund av det jävla trasslet med lurarna. Överallt ser man folk som sitter och pillar och tråcklar för att få nån ordning på sladdarna. Man hinner åka typ en mil innan man lyckats reda ut den gordisk knuten.

    Såg på Clas Ohlson i Täby ett par blåtands hörlurar. Ska kolla mer på dom. Ett problem blir ju att lyssna på radio, då sladden till lurarna är antennen. Men å andra sidan kan ju skiten ligga där som en boll. Kan använda en del av sladden och skippa lur delen.

    Ha de!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0