Onsdag den 3 Feb....

  • Sunrise 07:54
  • Sunset 16:06
    -2, mulet, snöfall
  • Halva veckan gått igen. Helt ok. Idag har det varit pissväder igen. Snö med andra ord. Nu får det bli ett stopp på detta snöande. Idag blev jag klar med städningen av ett rum på jobbet. Vad jag inte begriper är hur allt fick plats förut.Hyllorna fylldes iaf med det som var kvar. Var väl så att dom svällde lite väl mycket innan städningen. Blev riktigt bra iaf. Överskådligt vad vi hade. Sorterade TP kablar efter längder och märkte upp kartongerna. Allt uppmärkt och fint. Najs.

    I morgon ska jag fortsätta med bokhyllan i mitt rum. Där finns det grejor vill jag lova. Den egentliga anledningen till denna städiver är en trolig flytt av kontoret i Augusti. Dåligt vald tid för övrigt. Blir knepigt med semestern. Eventuellt blir flytten inte förrän i September vilket skulle vara bättre.



    Ha de!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0