Torsdag 8 April......

Idag blev det hoj till jobbet. AS-MYSIGT. Inte jobbet alltså, men hoj åkandet. Det var 6,2 grader varmt när jag startade hemifrån i morse. Ville inte kliva av när jag va framme. Det hade skett en olycka i tunnelbanan på eftermiddagen så det va kaos på stan när jag åkte hem. Bussar, bilar, folk som skena kors och tvärs. Tokholm får spatt om t-banan inte går. Jag satt på min hoj och gled förbi köerna och lyssnade på radio. :-)

Hjälmkameran kom idag. Fästet monterat på hjälmen. Tommy satte ett sugkoppsfäste på tanken och tog en test runda. Det blev skitbra. Såg varvräknare och hastighetsmätare riktigt bra. Ska bli kul och testa kameran på hjälmen. 170 graders vidvinkel, så man såg riktigt mycket. Nu blire Youtube filmer.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0