Who are you?

Kollade in statistiken för min blogg å såg, till min obeskrivliga glädje, att hit raten har stigit markant. Tackar!!!

Lina hade ställt en fråga på sin blogg å jag tyckte också att det kunde va kul å se vilka som besöker. Ni behöver givetvis inte skriva ert namn, men lite om er själv och era intressen och vart i det avlånga Sverige ni befinner er. Skulle va kul.

Känner mig bättre än igår, men har ingen matlust. Maten smakar liksom ingenting. Går väl över nån gång. Men det e ju så, att får man inte mos å korv, så kan det va.

Såg Bandit 1250:n på väg till jobbet igen. Han som ägde den hade klivit av, men han gick iväg för långt för att jag skulle kunna prata med honom. Kan ju inte gapa över halva stan för å fråga lite om hojen. Hoj åkare berättar gärna om deras älsklingar. Dom som står på gatan i stan. Vet nog va ni tänker på, men jag skrev "står på gatan". Finns en del hojparkeringar, men dom flesta jag sett är faktiskt fulla. En stod det en VW Taurus på. Får väl va glad så länge dom finns kvar. Göteborg hade eller skulle slopa hojparkeringar. Vet inte hur det har gått.

Buffen jag fick av Nette blev testad i Söndags och den fungerade bra. Vad annars var att vänta av Nettes grejor!!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Sonen Andreas

Haha, jag förstog ingenting men .. Sån är du ! xD

2009-09-08 @ 22:58:45
Postat av: nette

nämen vad skoj att teståkt den och kul att den funkade =)

2009-09-09 @ 14:26:36
URL: http://www.metrobloggen.se/heavenlycake
Postat av: Anneli

Jag har fått många glada skratt när jag läst din blogg! Men det där med motorcyklar är inte min grej..kul ändå!

2009-09-09 @ 21:39:47
Postat av: Lina

Jag läser!



Vilka fega läsare som inte kommenterar!

2009-09-17 @ 22:04:07
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0