Ser inte ut å bli nå väder....

Helgen verkar bjuda på halvtaskigt väder. Få så om man kan hinna me en tur med hojen. En kort en. Lite svamp plock ska re väl bli iaf. Flera intresserade har nappat.

På väg till jobbet såg jag en Bandit 1250 parkerad. Såg jävligt läcker ut måste jag säga. Det här var modellen utan kåpa, men jag skulle vilja ha den med kåpa. Skulle va kul å testa en få se hur man sitter och hur den känns på vägen. Man ser ut å kunna sitta rätt rakt iaf. Styret e ganska högt upp. Får väl slå till med drömvinsten så e saken biff.

Fick några bilder av Rickard från Mälaren Runt.
  Ha de!


Kommentarer
Postat av: Eddie

tyvärr kan jag och din kära dotter inte inbefinna oss i Rimbo i helgen. Viktig träningsmatch som jag ska kolla på och Jennifer ska ju på arbetsintervju på måndag.

Nästa helg?

2009-09-04 @ 23:48:40
URL: http://eddieliljeberg.blogg.se/
Postat av: Runar

Det funkar nog det med. Ser ut å va svamp så det räcker./Ha de!

2009-09-05 @ 09:03:53
URL: http://intruder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0