Måndagen passerad...

Då har man genomlidit Måndagen med och en dag närmare graven. Fan va hemskt det låter, men så ere. Känner mig inget vidare. Nåt e på G. Mår nästan illa och känner mig snurrig (mer än vanligt).

För lite hoj idag måste re va. Läste att det är bevisat att hojåkning e bra för hälsan, om man inte krockar förstås. Då blir e jobbigt. Så pass bra att doktorerna kan skriva ut typ : Patienten ordineras två veckors sjukskrivning med hojåkning minst 1 gång dagligen och inte under 10 mil. F-kassan, dom trevlig prickarna, hakar på och beviljar bensin och fikapengar till ett belopp av 258 kr/dygn. Skulle patienten inte disponera MC, så kan ett sjukbidrag beviljas med högst 70 000 kr. Allt detta under förutsättning att patienten har erfordligt tillstånd i form av A kort.

Klippte gräset i Söndags (i går alltså). Otroligt eller hur? På sidan av huset växte en häftig svamp som jag knäppte kort på innan jag manglade ner och pulvriserade den med helvetesmaskinen. Var säkert nån utrotningshotad art.

Ha de!

  

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch börjar du också bli sjuk nu! Måste vart en redig bacill som vandrade runt på dopet ;) Milo är rätt okej nu iaf, fast vaknar och spyr för att han hostar på natten fortf. Rätt läbbigt! Jag börjar faktiskt bli sämre.. igen.. ont i halsen, skallen och trött. Milo vill ju upp kl 05 på morgonen nu, jag dör! Hoppas du blir bättre snart.



Häftig svamp :) Och tack för min svamp. Har inte ätit den än, ligger i kylen. Kan man äta den imorgon?

2009-09-08 @ 08:21:09
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0