Måndag igen.....

Känner mig lite konstig fortfarande. Vet inte va som e på G. Nåt skit ere iaf.

E väl för lite hoj som vanligt. Tredje världkriget i Tommy´s rum. Inte bra med för bra högtalare när man spelar spel :-). Det konstiga e att man tänker inte på det själv när man spelar, även om det var år å dar sen jag spelade nåt. Senaste jag spelat var "CSI Miami" och det var ganska stillsamt.  Man gick runt å letade ledtrådar och det förde inte mycket oväsen av sig. Lite bakgrundsmusik var det väl, men spelar man inte kan det få en å flippa helt. Rätt kul vare iaf. Jag spelade det när jag låg hemma med feber sist.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Tommy Larsson

Bra ljud höjer stämmnigen i spelet ;) ska använda hörlurarna hädanefter så du kan sova :P.



Hare bra!

2009-09-18 @ 00:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0