Fredag kvälll....

Då vare Fredag kväll igen. Vi var upp till Nette å käka langos. En försmak av marknaden alltså. Det va riktigt gott som vanligt. Hemma igen så fick man peta i sig ett gäng tabletter. Nu kokar man igen typ.

Hade Fredags mys i soffan med läsk å chips å ost bågar och såg på Boog & Elliot. En animerad barnfilm. Dom e riktigt sköna dom där filmerna. Helt sjuka "scener" ibland och jag med min humor ligger dubbelvikt. Ibland e de nog så att dom runtikring mig inte garvar åt filmen, men det bjuder jag på. Vissa scenrer kan jag bara tänka på så garvar jag. En klassikt sån scen e från Morrhår & Ärtor med Gösta Ekman. Han e hemma hos en tjej (Lena Nyman) för första gången och river i stort sett hela lägenheten innan han råkar sätta eld på den.


Ha de!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Ja det är många gånger man inte skrattar med dig, utan åt dig ;) Fast det blir alltid roligare att kolla på humorfilm med dig, något man saknar när jag inte bor hemma ^^

2009-09-24 @ 21:17:13
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0