Det gick att ringa....

Då ere lördag igen. Äcklig höst ute. Fan va ja hatar det här. Helt jävla onödiga årstider på väg. Har för mig att jag whina om detta förut, men så ere bara. 7 månaders "mörker". Det är faktiskt bara 5 månader i detta land som går att använda till nåt. Mer än hälften av året kan man ge bort till typ Afghanistan. Dom behöver kylas ner.

Telefonen e helt ok ännu och det gick att både ringa ifrån den och svara med den. Inte illa. Förra tog det ett tag innan man lyckades hitta knappen för att svar på ett samtal. På denna var det mycket tydligare och man hade fler val vad man ville göra.

På hojsidan så ere laddat kan man säga. Håller på att ladda Tommy´s och Jonathan´s hojar. Skarvsladden hade vittrat sönder vid ena kontakten. Kapade av den biten och skruvade dit kontakten igen. När jag sen lindade upp kabeln på armen, så föll ytterhölje och isolering av på typ 5 cm av kablen. Va bara att skruva bort komtakten igen och kolla resten av kabeln. använde den del som såg jyst ut, men den får nog gå i sopen när jag skaffat ny.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0