Åter till det normala......

Idag var det mer normalt på jobbet. Äckligt väder hela dagen. Undrar vart den där stora gula grejen har tagit vägen som syntes i sommras på himlen. Har nog fan brunnit upp eller nåt. Snart November. 2 månader till Jul. 7 månader till tvätta hjul :-)

Tänkte på nåt riktigt djupt/skoj på bussen på väg till jobbet idag, men kommer inte ihåg vare va. Kul va.  Ungefär lika roligt som när nån ska berätta en historia och sen inte kommer ihåg slutet/poängen. Man hinner tänka till lite på bussen medans hjärnan e i nån slags twilight zone. Knappt vaken, men sover ändå inte. Länge sen jag hade en sån där "nära döden upplevelse" att man tror att man är på väg hem när man sitter där och halvsover och sen ser man att man är på väg till jobbet. Beight.

Nu har hojarna blivit laddade. Läste nån stans att det är rekommenderat att sätta dom på laddning var tredje vecka under "vinterdvalan". Cool laddare jag vann iaf. Blinkar och har sig när den testar batteriet för att sedan ladda det. Gör visst 8 olika tester under laddningen. Coolt.

Får nöja mig i vinter med ett Moto GP spel som Tommy köpte. Testade det första gången igår och for runt som en blind vessla på banan. Kan väl säga att vesslan inte fick nån syn på ett bra tag. Verkar va totalt blind, men jävligt snabb. Alla andra hade typ kommit i mål och börjat tvätta hojarna när en annan passerade mållinjen, mer diagonalt än rakt över, men fan va fort det gick. Kan konstatera att det går snabbast att följa banan, inte fram och tillbaka, på reklam pelare, in i däcks högar, in i räcken. Värre blev det när Tommy körde för första gången och kom i mål som fyra. Ger mig fan på att dom plockat bort reklam pelare och däck som låg lite överallt där jag kom farande. På några ställen hade dom även öst ut en massa grus. Beight. OK han hade ju köpt spelet så han fick väl klå mig då.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lilla skorpan har bebott sig hemma hos Eddie. Men nu ska jag banne mig ta mig hem lite oftare, så du får se mitt vackra tryne :) krams!

2009-10-28 @ 14:18:32
URL: http://bunnytrash

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0