Söndag 8 Nov (fars dag)...

Då var söndagen snart slut så de e bara å p...s å gå å lägg sig. Nja inte riktigt ännu förstås. Var upp till Lina å Rickard idag och blev firad där på Fars dag. Gott vare med kladdkaka. Milo smakade på lite kaffe som stog för nära när han satt i mitt knä. Som tur vara så var det mjölk i och det var inte alldeles precis ihällt heller så det var fisjummet. Milo fick snutte filten tvättad å de va kanske inte så bra. Dom brukar inte va så gosiga efter en tvätt. Tar ett tag innan dom blir "normala" igen med dom lukter man känner igen.

Vi var till Biltema och investerade i kapell till hojarna. Nu ska dom bara tvättas en gång till och sen ska kapellet på. Testade mitt på hojen och det satt fint. Köpte även en bakaxel krök till avgassystemet som det gått hål på. Hoppas att det är den delen och inte början på den bakre. När jag kollade förut så kom jag fram till att det var bakaxel kröken som var paj precis innan skarven till bakre röret. Jag byyte nån del förut och jag tror att det var det bakre röret. Det jag minns från det var att det var ett Turbo system, som är grövre, som satt på. Mekanikern kommer hem i morgon å ska byta. Fint med egen mekaniker.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är ingen fara papps! Kaffet var ju kallt så ingen fara skedd :)+ att snutte behövde sig en rejäl tvätt faktiskt, va nog över 2månader sen den fick åka i maskinen. Så nu är det tvättat och nergosad igen!

KRAM

2009-11-09 @ 20:59:19
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Gå in på http://vaken.se

Jag blir alldeles gaaalen :p såg just en debatt om sanningsrörelsen mot de som tror att det var terrorister. fyfän, min hjärna spinner på. Nu vill jag ha någon att debbattera med när jag kommer hem!

2009-11-12 @ 19:30:17
URL: http://bunnytrash.blogg.se/
Postat av: Papps

Hej Jennifer,

Jag såg en video förut med ned massa saker som talar för att det inte var terrorister.

-- Båda planen t.ex hade inge markering om vilket bolag dom flög för.

-- Vad fanns kvar av planet som flög in i pentagon? Ingenting i stort sett. Hur kunde hplet bli runt? Vart tog vingar och motorer vägen?

-- En turbin hittades som stog lutat mot Pentagon. Denna turbin var inte en som som skulle suttit i den typen av plan som kraschat.

-- Vittnes uppgifter om det vita eldsken som kom vid Pentagon. Flugbränsle brinner med en gulare ton

-- Försäkrings värdet höjdes på båda tornen några dagar innan och ett tillagg om att det även skulle gälla vid terrorattack.

-- Husen genomsöktes normalt av bombhundar varje dag, men dessa fick inte gå in sen 2 dagar före attacken.

-- Flera vittnen hörde flera explosioner långt efter det att planen kraschat. På en film ser man explsioner flera våningar ner i huset.

-- Under nåt av husen förvarades bankerna sin guld reserv. Dessa flyttades dagen innan.



Jag har iaf min uppfattning klar om detta./Kramz

2009-11-15 @ 00:37:03
URL: http://intruder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0