Solid State.....

Efter Lördagens hojåkning e man inne i ett slags Solid State. Va för jävla nice å glida runt på kromsläden igen. Nu klarar man sig utan antidepresiva ett tag igen.

Var på ett seminarium idag om Solid State Diskar till datorer. Har en sån i min laptop och den e rackarns så rapp må ja säga. Stor skillnad mot en vanlig hårddisk. En solid state disk har inga mekaniska rörliga delar utan fungerar ungefär som ett USB minne. En gåva fick vi med oss  i forma av en 64Gb solid state disk. Då jag inte har nån mer bärbar med SATA gränssnit, så får den bli en extern backup disk.

4 veckor kvar till jul. Det går ju ganska fort ändå. Sen vänder det igen och blir ljusare och ljusare för var dag. Det gillar jag.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Eddie

Tack för att även du lyckas göra det lite klarare i min skalle. Får nog läsa på lite mer om det där :-)

2009-11-24 @ 01:19:43
URL: http://liljebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0