Nu vare länge sen...

Nu var det länge sen det blev en uppdatering. Har varit lite körigt, som Rutger i STRUL säger.

Jag var på kurs hos Cornerstone i början av veckan. Kollade in på nya Exchange 2010. Var så ny att en beta version kördes på kursen. Ett problem med detta är förstås att man inte riktigt vet om man gjort fel när det inte fungerar som det är tänkt eller om det är en bug.

I torsdags kväll åkte Nette in med ambulans till Norrtälje då hon fick svårt att andas igen. Stackars gumma. Måste va jätteläskigt. Ted ringde efter ambulans eftersom han å Johanna var där och Ted skulle klippa sig. Tur att dom var där. Vi var upp till ambulansen kom och sen fick Moa å Lukas sova hemma hos oss. Jag å Adde åkte in till Nette så fort jag lämnat av Monica och barna hemma. Nette såg mycket bättre ut när vi kom in, men då hade hon ju fått en del mediciner redan. Hon hade tydligen lunginflamation.

Kvällen efter var vi in med lite nödvändiga saker till Nette som dator t.ex. E ju så förbannat tråkigt å ligga å stirra på klockan hela tiden. På väg hem möter vi Jennifer som e på väg till akuten. Hon hade as ont i magen igen. Hon fick ligga kvar. På henne konstaterade dom blindtarkms inflamation. En operation skulle bli på eftermiddagen idag (Lördag). Jag har tingt till skorpan ikväll, men inget svar. Hon e väl groggy efter operationen och sover

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0