Ingen jacka idag heller....

Var runt på lunchen å kolla efter jacka, men hitta ingen. Var in på Kapp Ahl, men där fanns inget alls intressant om man nu inte va typ grön ända ut i fingerspetsarna. Kan tänka mig att såna där trädkramare skulle passa i några av jackorna iaf.
Kollade in H&M webshop å såg en jacka i skinnimitation. Snygg var den. En kopia på en  jacka jag hade en gång i tiden. Fast nu passar stilen inte riktigt på mig.
En replika på en knutte jacka som heter Marlon Brando.

Får kolla vidare. Fick ett tips av Tommy på en klädaffär som jag ska kolla in i morgon.

Intressant artikel i Aftonbladet "WHO:s experter betalda – av läkemedelsföretag". Ja mig förvånar det inte ett dugg. Det är säkert bara en av dom grupper/individer som tjänar på att tala om hur farlig smittan är. Bara en massa mygel med tamifan allting. Alltid några feta arslen som ska gödas på allmänhetens bekostnad.

Och se på denna angående klimathotet.

Såg ni va tråkigt jag hade på bussen in till jobbet i morse?

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0