Byxor blev det....

Då blev det ett par byxor. Såg en snygg kavaj på H&M, men då var valet av byxor tidigare fel. Blev billigare så iaf. Hitta en annan kavaj sen som skulle passa till inköpta byxor, men snälvattnet börja rinna, så det blev inget. Ska kolla dom jag har om dom funkar annars får det väl bli ny kavaj med. Det är den stora skillnaden mellan tjejer och killar när det gäller kläder. Killar har alltid något, medans tjejer aldrig har nåt. Kan väl bero på att vi killar kan ha samma kläder fler än en gång :-) på en fest eller tillställning.

i morgon blire en tripp till Biltema och köpa kapell till hojarna. Allltid bra att ha ett kapell över. Skyddar hojen en del. Den förbenade hostan verkar ha gett med sig lite med hostmedicinen som inte e å leka med. Mycke gosaker i den som t.ex. morfin. Va ingen triangel på den så man ska få köra bil iaf. Trodde den va så stark att ma inte ens fick åka buss. Då ere starkt.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Lina

Roligt med nya kläder :) Inte varje dag för dig int! Själv behöver jag mig lite också. Visst har jag, men jag ligger mitt emellan på viktkurvan så det jag hade när jag var gravid är för stort. Å de ja hade innan sitter som ett korvskinn. Valet är ju då att antingen gå upp i vikt eller gå ner ;)

Kul att ni alla kom idag ^^

2009-11-08 @ 19:50:06
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Papps

Ja det brukar inte bli nya kläder förrän det är absolut nödvändigt. Har inte kollat kavajerna ännu, så det kanske blir mer. Hoppas Milo inte tyckte att snutte filten luktade alltför illa efter tvätten :-)

2009-11-08 @ 20:26:12
URL: http://intruder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0