Söndag kväll.....

Solen upp: 6:03
Solen ner:17:48

Idag blev det i alla fall en liten sväng. Det hade faktiskt hunnit torka upp. Det trodde jag inte i Lördags eftermiddag. 5 grader varmt, men mulet. Skulle ta en sväng till Norrtälje, men kom bara en liten bit utanför Rimbo så började det duggregna. Ett riktigt mörkt moln hade dykt upp. Kollade in bilarna jag mötte och dom var rätt så blöta och hade torkare på. Då  vände jag hemåt igen. Skulle tydligen inte lämna Rimbo för när jag kom tillbaka så sken det upp lite.

Såg på hemvägen nåt jag inte sett på flera år. En rote. Å va fan e då de, säger några. Jo det är när tvä jakt/attack/spanings plan flyger med det ena strax bakom. Det var säkerligen 10 år sen sist jag såg det.

Ha de! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0