Nu e dom på....

Solen upp: 5:42
Solen ner:18:05

Nu har Suzzi fått på sig nya skorna. Hon blev så fin. Jag gav mig fan på att dom skulle på idag och med tipps från andra hojåkare så lyckades jag få på dom. Det var ett slit ,men när gubben fick jobba lite så åkte dom gamla av och dom nya på. Nu e det "bara" crossen kvar då. Kom aldrig in till Biltema idag för att köpa klossar till den.

Nu skulle det vara kul att pröva hur det känns med nya däcken, men det är bara runt 3 grader. Fick tipps igen att man ska ta det ganska lungt när man bytt däck innan dom slits in lite. Det ligger tydligen ett skydddande skickt på dom som kan vara ganska halt innan det nöts bort. Sen är det lite mycket meck bara för att ta sig ut ur garaget av nån anledning. Jobbar kompisen skickade ett SMS och sa att han varit ut på premiär tur idag. Jag ringde upp honom sen och han lät mycket nöjd.

Nu blir det en kopp kaffe, och fundering på om man ska ta omaket med att ta sig ut med hojen trots att det inte ser ut så lockande ut ute.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0