Inget däckbyte....

Solen upp: 6:29
Solen ner: 17:29

Det blev inget däckbyte idag. Körde sopor till sopstationen. Det var inget vidare väder ändå för att ut och provåka dom. 2  grader varmt men känns riktigt kallt ändå. Mulet som vanligt  och i morgon risk för snö igen. Ser inget bra ut alls.... :-(

Tog i alla fall ut hojen ur garaget och torrgasade lite. Ljuvlig musik i öronen. Ted har slipat i garaget och fastän hojen var täckt, så har slipdamm besudlat min älskling. Får bli en vårtvätt också innan den tas ut på vägarna.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Henning

Hej Pren-vinnaren!



/Henning!

2009-03-07 @ 23:41:08
Postat av: Runar

Tack Henning. Det var en riktig överraskning att vinna. Jag är en sån som tar två lotter varav det är vinst på den ena. Gissa vilken jag tar? Nitlotten givetvis.



Ha de!

2009-03-08 @ 10:29:26
URL: http://intruder.blogg.se/
Postat av: Runar

Blev lite förvirrat det där. Jag menar att om det fanns två lotter i ett lotteri och jag tar den ena så blir det förstås nitlotten som jag tar.

2009-03-08 @ 23:23:54
URL: http://intruder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0