Så fick man belägg för sin teori.....

Imorse på väg till jobbet fick man belägg för sin teori angående ägare av, BMW, Mercedes, SUV och Lexus. Jag brukar gå från Tekniska Högskolan till jobbet och vid en korsning på Vallhallavägen fick jag se beviset igen. En WW typ stadsjeep hade snyggt och prydligt parkerat på en hoj parkering. Tänk att dom e såna jävla idioter. Ju mer man tänker på det så ju mer ser man. Jag har berättat om denna teori på jobbet och en jobbar kompis såg en gång på väg från jobbet, en gående på ett övergångställe som höll på att bli nedmejad av en Lexus. Bilföraren var helt oförstående att den gående blev förbannad. I och för sig får man också som gående passa sig. Det gör lika jävla ont att få en bil på sig, även om man har rätten på sin sida. Jag kollar alltid innan jag sätter ut en fot i vägbanan om bilisten tänker stanna eller skaffa sig en trofé.

Idag fick jag handledar beviset för Jonathan, så nu blir det åka av med honom med. Får väl bli så så småningom att jag skjutsar den ena på hans hoj medans den andra övningskör och sen byter man. Man vill ju ändå köra sin hoj och Jonathans hoj är mindre strypt då han får övningsköra med o-strypt hoj.

Ha de!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0