I morgon blir e nog hoj....

Vädret ser lovande ut för morgondagen. Blir nog hoj. Var ett tag sen nu som det blev åka. Monica fyller ju år också och då kommer man ju hem lite tidigare om man åker hoj.

Idag installerade jag om min dator som blev lite fucked up. Blir det med jämna mellanrum. Man testar ju en hel del olika program och avinstallerar, men skit finns alltid kvar från installationen. Fan va meck det blir även om jag har en nästintill fullständig kopia av burken att hämta. Just nu håller jag på och kopierar Europa kartan 2010 från Garmin till datorn, tror jag. Det är ju inte precis så att man ser på namnet på filen vare e för nåt. Den saknades i MapSource programmet på datorn iaf. Vete fan hur den kom dit från början, men den fanns där. 52 minuter för att kopiera. Nu 19 kvar.

Börjar känna vittring av semestern .-) Så här nära har e inte varit i år. Har dom första dagarna inprickade med att göra. Mest bara skoj att göra dom dagarna, men det ändrar väl sig :-(

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0