Åt svamp idag.....

Igår skrev jag att det var bra med regn för svampen. Vi var ut idag och kollade in skogarna och kom hem med runt 2 liter svamp. Inte illa på den korta tid vi var ute. Gott var det med. Det fanns hur mycket blåbär som helst också, men det tycker jag inte e nå kul å plocka. Bara en jävla massa små äckliga vampyrer som flyger runt och förpestar tillvaron i skogen. Tänk att nåt så jävla litet kan va så förbannat irriterande.

Imorgon går jag in på sista veckan före semestern. Känns inte helt fel kan man säga. Ska bli så jävla najs med semester. Känner mig as-trött på morgonen. Ska jag sova eller har jag sovit. Halv sover på bussen både till och från jobbet. Känner mig som en zombie.

Något hoj åka har det inte blivit i helgen. Kollade in 850:n och grejade tuten på den. Ska bli spännande å se om det är bara spridaren som gör att den inte går på alla cyllar. Måste nästan vara det enligt dom tester jag gjort. Går den jyst efter att jag bytt spridaren, så blir det att ställa på den och fixa en trafik försäkring och beställa tid för besiktning. Vallentuna hade massor med tider såg jag förut. Var bara å välja å vraka. Kunde få tid till dagen efter och det fanns flera tider att välja på. Sånt gillar jag.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0