God fortsättning....

God fortsättning på 2009.

Solen upp: 8:46 (stått still ett par dagar)
Solen ner: 14:54 (+2)

Såg på kort jag tog i April förra året och då var det riktigt varmt. Varmt = hojväder :-)

Var in på en websida med Nya och Begagnade custom prylar  (MC Custom.se). Klart värt ett besök. Investerade i ett par effekt insatser till Intrudern. Höjer effekten och mullrar lite mer. Sånt e fint. Såg många intressanta saker där så det blir nog fler besök. Jag rekommenderar att ni går in och kikar. Plånboken mår inte bra av för många besök. Man lyckas ju alltid hitta nåt. Intresserad av deras stötdämpare. Som jag skrivit tidigare så är jag i behov av att byta. Lite gungit ere.


Å du! Ifall du e ute och kör nu så kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0