Vart tog helgen vägen....

Solen upp: 7:04
Solen ner: 16:56

Jag skrev om bakslag i vädret förra gången och nu har det blivit det. Det har snöat hela dagen. Fy fan va äckligt. Vill ju inte ha sån skit mer. Nu ska det bli barmark och torra vägar....

Idag har det varit en meckar dag. Först böt jag bromsklossar på en Renault Laguna. Ett projekt som jag började med i sommras... Då böt jag bromsskivor i bak och jag hade en sida med klossar kvar som skulle dit. Idag kom dom dit i alla fall. Nu har jag byte av AC kvar på den. Ingen rolig sak, trångt och bökigt och säkerligen specialverktyg.

Sen bytte jag växel axeln på en Yamaha YZ 125. Gick rikitgit bra faktiskt sånär som på en bult till kicken som gick av när jag drog dit den. Måste ha varit dålig från början. Tog knappt i någonting innan den gick av. Eller så e jag för javla stark.... Är väldigt försiktig med att dra bultar. Vet att det kan va ett helvete att borra ur dom sen utan att skada gängen.

I natt kommer jag att somna ovaggad. Trött som f....

Sov gott.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0