Då va...

0-32c0ebf222e67c6b04a7678983cc2077.png

Då va man på väg igen... På väg till gruvan igen. Vädret stabilt . Regnar inte just nu, men har gjort. Idag ska jag utbilda rookies. Förstår inte vaför jag tycker tisdagar e piss. Dom e lite som miniatyr vinter. Finns där bara för att fylla ut hålrummet som skulle vara annars. Beigha e dom iaf. Najs me lur som e lätt å skriva på. Skulle va intressant å testa en iPhone, men jag vill ju inte installera iTunes och skaffa ett konto för att kunna ringa. Hur tänkte dom då? Ha de!


Kommentarer
Postat av: Eddie

Haha!



Jag kollar inte heller så mycket. Fast det är inte som att surfa på internet från datorn. Man kan bara surfa in på några utvalda sidor, typ youtube, nyheterna, vädret, twitter, flickr med mera :-)

2009-12-08 @ 13:24:30
URL: http://liljebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0