Tur till Vaxholm.....

Nu e man ny snaggad. Va in till Tälje idag och klippte mig. Inget hår som fladdrar i hjälmen längre. Känns skönt igen.
Träffade en kille som åkte hoj från Leksand idag i Norrtälje. Han va där på nån tävling av någe slag. Alltid trevliga människor på hoj.

Tömmde poolen idag. Att vara poolskötare e överreklamerat. Man har ju läst om alla fina brudar kring poolen som svärmar kring poolkillen, men jag va ensam vid poolen. Tömd och rengjord blev den iaf. Nu ska den packas ner för vinterför-varing. Jag har nog hållit på med den mest och jag som inte ens skulle ha nån pool. Hure kan bli.....

Imorgon lutar det åt en tur till Vaxholm med några från Norrtälje. Bilder kommer imorgon. Tommy ska haka på. Vädret ska ju bli bra igen. Det klarnade ju upp idag på em och blev soligt å fint igen. Måndag blir det hoj till jobbet . Tänk va fyra veckor går fort.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0